Insane






Hellu lovely

Grymt dålig på uppdateringsfronten, att jag är...Men här är iaf lite mobilbilder från igår, vi började dagen med bestämda steg mot grönan, Insane skulle invigas. Galet, det sar så sjukt underbart-totally insane, jag kan inte förklara med ord! Den måste åkas av varenda kotte för att fatta hur galet nice den är. Plus att vi fick fri entre biljetter, så vi kan hälsa på en annan gång! Men det är en lång historia. Sen vandrade vi in längst strandvägen in mot staden igen för en stor tallrik med grillade kycklingsmörgåsar och sallad, juvligt. Eftermiddagen/kvällen ägnade vi i gräset tillsammans med en drös andra puddingar, slukade melon, vindruvor och kiwi- en stor eloge till snillet som uppfann kiwiskeden! Kort sagt en helt felfri dag med underbart folk. Love

/ missade några spännande dager men info om dem kommer, mitt första egna jobb inför en plåtning gick galant och bilder från dagen med alcazar kommer när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0