That´s chic


Ciao a voi perla

Vaknade tidigt mot min vilja ur en underbar dröm, eller ja... förutom de tiotal krokodiler och hajar som ständigt cisrulerade runt oss, så var det faktum att jag faktiskt surfade runt som en gud amuzing. Nog för att det bara var en sockersöt dröm som inte riktigt gick the whole way over the finsh line, med tanke på att jag plötsligt vaknade upp. What a shame.  Nu sitter jag iallafall övergiven och dricker proviva direkt ur förpackningen-likt en riktig karl, som Cw brukar säga. Inte för att magen strular, men den där jordgubbssmaken är grymt beroendeframkallande. Förutom att jag klunkar proviva så lyssnar jag på ny och brutalt excellent musik och målar för fulla muggar.

Shortsen on the pic... urläckra... Synd, men en känsla säger mig att det bara finns ett fåtal av dem, och än mindre chans att det i huvudtaget infinner sig snarlika högblanka silvershorts innanör sveriger gränser. Förövrigt så försöker jag få kontroll på min budget...planerar att spara några saftiga lappar till stockholm, det lär ju hoppa på mig en del frästelser när jag dag ut och dag in vandrar längs Sthlm innerstads butiksproppade gator. Men innan jag låter de hårt ihoptjänade sedlarna rulla så är tanken att en sprillans kamera eller en mini-Pc ska slå följe till Apun. Nej nu ska jag måla vidare, lyssna in vad jag målar i takt till: Food is life, I eat music for breakefast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0