CAROLINA LIAR



Food is life, food is my everything- That´s why I eat music for breakfast.

Bon jour,
Idag har jag studiedag och vaknade därav med ett smile som skulle ha bländat en blind (dessvärre inte ordagrant). Jag tar ut ovanligt stora svängar för att känna av ensamheten lite extra, what a beautiful morning. Spelar Carolina Liars senaste album på en väldigt givmild nivå, jag menar...till och med grannarna får möjligheten to shake it denna ljuva morgonstund. Carolina Liar är så grymt bra, grr. En powerfrukost väntar...smoothie, citron och scones- Och yes, jag har nog som det ser ut för tillfället lyckats med mina scones. Världens enklaste bakverk enligt de flesta, vilket jävla påhitt.    
                                       
                                                                                     
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0