Sommarfavoriter


waste my time!

Jag och solen är tajtare än någonsin, i´m burning up. Folket som vanligen brukar fylla upp staden infinner sig på ett visst ställe kallat Peace & love och min älskade vän vici jobbar och står i(fuck that shit), själv blottar jag mig dagarna i enda för solen och käkar jordgubbar. Inte fullt så roligt eller harmoniskt som det kanske låter...i längden vill säga! Nästa vecka är det i alla fall min tur att rocka, det bär åter av till Stockholm och vidare ut till skärgården, kommer bli awesome!

Kollaget ovan infinner mina favoriter lagomt till sommaren, saker som gärna får lov att fylla ut min garderob och varför inte mitt badrumsskåp vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0