solen vågade sig fram



Olá babes ;)

Har varit ute på spökjakt till fem på morgonen, galet i know. På ett stopp vid någon gammal Herrgård eller liknande så vägrade Maddes bil som ligger mig kär om hjärtat  starta, inte okej:) jolina och Madde är ena riktigt härliga puddingar och jag hoppas det blir många fler äventyr med dem i sommar. Idag arbetar jag på att återhämta mig och gled ner till stranden med min kära syster i solen, dessvärre gav solen inte med sig av någon värme. Under filten placerade vi oss mot ett träd och frossade melon till god läsning.

Dilemma, Stockholmsbilderna vill blotta sig på bloggen men jag pallar inte sortera dem efter dag osv, så förmodligen dyker de upp så småning om i en enda fet, glassig och underbar röra under en och samma rubrik- take me back.

Görbra låtar:
Lady Gaga ft. Space Cowboy & Flo Rida - Starstruck
Karl Wolf Yalla Habibi
Space Cowboy - Falling Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0