Meravigliosa arte



ciao cara

Halade in 500 enkronor bara genom att tvätta några fönster hos en vänlig själ imorse, well done. Sen spirade det till lite extra i min kreativa själ, brukar få små anfall like this allt oftare. I förrgår tvingade jag med mig syrran ut för att tälja, vad är mitt problem? Tydligen var mitt behov av någon sorts mobil med täljda grenar, glasskärvor och mer där till så pass stort att jag sätter mig och täljer som ingenting, förmodligen en aningen tragisk syn. Ack ack, dagens ungdomar...Nu sitter jag här med en undebar inpackningskur i håret, med svart och blå färg under naglarna och väntar på att min favoritsoppa ska bli klar, doftar ljuvligt. Sen bär det av till moster Ankis torp med lil sis, planen är att frossa melon, spika oss framför Desperate housewives och snacka skit.  

/Kunde inte hålla emot längre...Tänkte vänta med att köpa den sista boken om Edward och Bella, men dragningskraften blev för stor när boken reklamerade sig likt ett glas vatten i sahara från skyltfönstret. Breaking down är nu i min ägo, jag ska inte yttra mig mer om hur det gick sedan...mitt beteende skulle bara skrämma er!

For You I Will - Teddy Geiger
Dare You to Move - Switchfoot
Not that ruff day,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0