Hårstället


Happy day!

Min älskade vän Vici du är grym, klirrade till i mobilen mer än en gång imorse- Snäckan hade en underbar morgon visade det sig och delade med sig av den till mig! Livet leker, tack för att du finns Annakarin. Detsamma bästis! Sen kollade jag igenom min inkorg och insåg att alla från miss lundis var lika spontana och lyckoframkallande, du är min oersättliga glädjespridare darling. Love till dig.

Jag älskar allt och alla på Hårstället, Synd bara att min tid där är över imorgon för nu drar jag mig mot Stockholm. Eller inte helt slut, jag kommer nämligen få  hålla hus på Salongen för att bearbeta en kundkrets och öva till Gesällen tills man tar studenten och ska börja försörja sig på riktigt. Tack för det! Shit jag blir tårögd, i och med det så kan jag bara fylla i att jag har blivit mer blödig än vanligt för mindre!

Torka glädjetårarna. Jag har ju fått lov att komma tillbaka, plus att jag snart anländer Stockholm.Inte fy skam det heller,  fick ett mail från min handledare på kontrast och som det ser ut så blir det möjligen en del plåtningar och ev visningar.

Love Love Love Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0