A walk to remember




Jag är på strålande humör. Det har dock varit en väldigt lång dag idag. Det har mest känts så för att jag har varit så otroligt trött, men jag kan inte för en minut undangå ett permanent leende på mina läppar. Allt rullar och glider som det ska, allt är i sin ordning så att säga. Idag har jag bara varit, haft trevliga och galna samtal med vänner. Vi såg hela två  filmer, två riktigt bra sådana- Eagle eye och wanted. Angelina som har en av huvudrollerna i Wanted är en grym kvinna, iwannabelikeher. Jag vill säga att hon är min nya kvinnliga förebild, på duken och utanför. Men jag får inse att jag uttalar mig om förebilder i var och varannan mening, det blir nog till att radera några av dem från förebildslistan innan Joline får en värdig plats... Så då var det gjort, hon är härmed my one and only superhuman! Men jag kan aldrig glömma Megan Fox & Gynning.
Sedan har jag varit flitig och fullt förstående i och med att just jag fick äran att skotta både the frontyard and the bigfuckingoverfullwhitsnow backyard! Tack mamma, tack pappa..Det är lungt med mig, ingen fara. Det var ju inte så att det var den hundratrettioelfte sysslan denna långa dag..

Nu ska ta en bad och göra ordning té, sen är det på med myssockan och good bye parteynight för ikväll är det stora jäsardagen.

Hasta lavita superpeople...


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så jättemycket!

Ska du ha bal i vår?

2009-01-15 @ 15:16:48
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0