Mot ljusare tider




















Chingeling vännen..

Jag har varit på bio med familjen och mina kusiner, nice. Efter en del oenade komentarer och viljor i och med vilken film vi skulle se så blev det Australia. Innan filmen var slut så hade jag lyckats skämma ut mig-twice, avslöjat mig själv och gråtit en skvätt, en stor skvätt.
Det började med att jag anade ensamhet på toaletten, förutom carro min kusin. Så jag lämnade toalettdörren vid öppen..Vi var ensamma, men vi fick besök... Sådant lyckas man med each day, inget minnesvärt. Next- Under tiden som vi lämnar fram biljetterna så ser jag en affisch, en upplysning om att Wild child har premiär den 30 januari, om en månad.

Jag- Carro, har du sett wild child än?
Carro- NEJ!!! (jo, men håll din feta trut i styr före detta blondin!)
Jag- Har du inte!? Det var ju du som bad mig ladda ner den?

Pinsam tystnad, biljettnissen grinar illa och jag skyndar mig därifrån. Det är inte lätt att ligga före ;) Awkward. Sedan, smygdamp som man har så sparkar jag utan minsta tanke rytmiskt mot en bruds ryggstöd (förmodligen infann hon sig mitt i lingonveckan). Så kan jag avsluta med att betygsätta filmen-Gripande (tårframkallande), gubbsnygg skådis och fin miljö. Mer än bra, men inte skitbra-jag är inte besatt! 

Dagens låt: Matt Nathanson- Come on get higher

Hasta lavista SUPERpeople

Kommentarer
Postat av: Freddan

Vilken härlig header;)

2009-01-24 @ 11:59:08
URL: http://majami.blogg.se/
Postat av: Sofia

Läs gärna mitt senaste inlägg =)

2009-01-24 @ 11:59:51
URL: http://bananvecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0