Angels on the moon



ciao a voi perla

Igår var det 18-års kalas för min supercarro, congratulations babe, you´r supergirl. Nu räknar jag bara ner till min dag-22 augusti, ja men visst dagarna rullar ju på i blixtfart så det är lugnt, snart står vi där. Våra planer är redan spikade, Stockholm wait to see what i can do.

En oroveckande summa saftiga sedlar flyger fritt och hejdlöst ut ur min plångbok varje gång jag shoppar loss av Prada och Gucci´s vårkollektioner, eller nej jag menar givetvis Akademibokhandeln! Under ynka två veckor har jag lagt ner 600 kr på Stepanie Mayers Twilight bokserie, och mer kommer det bli! Innan jag läst mig igenom alla sex böcker, i ett format som får bibeln att blekna så kommer min slitna plånbok vara ca:1000 kr lättare.
Idag tog jag för övrigt siesta...Så nu sitter jag här, sörplar i mig smoothie och slukar brutala bullar, pluggar några få minuter när det vill sig, men dagen kommer förmodligen gå åt till att bläddra sidorna heta ur mitt senaste inköp-När jag hör din röst. Så efter att jag slukat cirka 400 sidor på en helg ur boken Om jag kunde drömma, som baserar på den sjukligt underbara filmen Twilight så har jag nu satt mina klor i bok nr tre.
Jag orkar inte ens förklara hur besatt jag är över detta byte, det skulle bara spåra..eller är det normalt att gråta, rysa och svettas på samma gång undertiden man läser en bok?

Imorgon är det visning på vårens trender som gäller, ska bli super att se vilka trender och frisyrer som gäller i vår. Nu ska jag ta mig ett stekhett bad och läsa lite till, sen spikar jag mig framför 90210. 

Nya favoriter:

Thriving Ivory- Angles on the moon

Metro station- Seventeen forever..mm
The all- American Rejects- Gives you hell
The offspring-You´re gonna go far, kid
                                                                                                 Kiss on the lips

Kommentarer
Postat av: Erik

du är grymt snygg AK:)

2009-11-08 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0