The city...NY



Party until the sun is rising and work until the moon is shining

Ett nytt lyckopiller i vardagen..The city, en serie om mode, kärleksrelationer, vänner och karriär. Som grädden på moset så utspelar sig det hela i New york-porr. Det frambringar precis samma känslor som när jag ser på 90210, gossip girl eller sex and the city, det är konst. Allt är så otroligt vackert och som vanligt i serier like this one så är musiken fräsch och beroendeframkallande. Check it out.

Bästa låter right now: Pussycat dolls - On top of the world

Hade mitt sista brud & make prov idag, gick sådär. Slöjan var inte ditsatt för att hänga i om jag säger så..Make up testet gick däremot bättre, miss honeypie gjorde sig bra som modell. Nästa uppdrag kommer på fredag, då intar en stor grupp 9-klassare salongerna i hopp om en total makeover då de ska på bal samma kväll. Då blir det styling och make i ett högt tempo och kilo spraygas i lungorna. Ska bli grymt kul att framtona deras snyggaste jag till deras stora kväll!

Idag träffade jag vici-solstrålen-på bussen så vi tog tåget tillsammans och bullade upp med riskakor, blodapelsin och festis. Sen kan jag bara säga att hon bjöd på hennes egengjorda Wienerbröd-levde jag med den bruden vore jag ett sumo imorgon. Nej men vici är magic, vi har en hel del oförglömliga minnen tillsammans och fler ska det bli!

Drar till Stholm på tis till ons nästa vecka och ckeckar in våra framtida kvarter. Yes babe.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0