APU

            




















Sagt och gjort, vi drog oss till Stockholm med ärende att fixa apu plats på någon rätt så nice salong. Jag och Carro hade som tidigare nämnt fått en del extremt spännande förslag från Redkens färgtekniker Calle, alla salonger visade sig vara super. Men det tog sin tid innan vi hittade till dem alla, vi yrade runt ett bra tag på stureplans gator och längst strandvägen innan vi dök på dem!
Vilket som så hittade jag en salong på Birger Jarlsgatan- Kontra:stockholm, den verkade seriös och helt underbar på alla sätt så där ska jag hålla hus i fem veckor fram till sommarlovet. Det var inte bara en frisörsalong, utan där fanns stylister, fotografer, hud/nagelterapefter, make up artister, massörer och ett unikt utbud av kläder, plus massor av minimala och supersöta Chihuahuor.

kolla in salongen-  http://www.kontrastockholm.se/web.htm
Plus deras blogg- http://kontrastockholmbeauty.blogspot.com/

Jag bara älskar det, hela dagen var fullständigt amazing! Restarende timmar i city shoppade vi, eller det var meningen. Vi var så pass höga av glädje och alla intryck att vi bara flöt runt och garvade. Det var nog den mäst budgetvänliga shoppingdagen ever, jag fick i alla fall med mig ett par urtjusiga Calvin Klein trosor hem!
Dalkullor som vi är så kunde vi inte låte bli att glo lite extra när kändisarna svischade förbi. Det blev en hel hög med några av sveriges goda kändisar-Babsan och hans hund, Danny, Lars Wallin, Johan Ulveson, Ewa Fröling och någon rolig prick  känd från parlamentet. Haha, jadu det har varit en sjukt rolig dag och nu längtar jag bara tillbaka! Allt känns bra, kul, super & enkelt just nu! Känner däremot antipati emot snön som faller tungt över kommande sommarmark!

Jag låter dagarna gå vidare med ett leende på läpparna, kiss on the lips     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0