The girls with the golden touch



Okej, idag är dagen då jag såg victoria secret fashion show 2009 för tredje gången- enough of that! Det är en grym modevisning på alla sätt- Victoria secret fashion show är konst i mina ögon, det är helt magiskt. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag sitter där ensam framför tv-n och granskar alla långa, bruna brasilianare iklädda de vackraste skapelserna ever! Nu blir jag sådär vidrigt djup igen..Jag kan inte sluta njuta för en minut, när musiken går igång med volymen på max och de otroligt självsäkra modellerna inträder scenen dör jag. Allt jubel när de vackra modellerna galloperar ut med smilet upp i öronen är magi! Jag måste erkänna att jag avgudar det jag ser, de är nutidens gudinnor.

Haha, och där tog min vardagliga besatthet över...Men nej det är inte nog där, jag måste punktera att Usher äger scenen-sorry girls. Han är en sjukt bra dansare och sjunger som en gud- This anit sex är en ny upptäckt made by Usher.

Andra låtar från Victoria secret show:

Usher- Yeah!
Usher-Whats your name
The killers-Human
The Ting Tings - That's Not My Name

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0