Tack gud!



Jag vet inte hur jag ska börja! Okej, REDKEN Calle har ringt upp, hur glad och positiv som helst! ilovehim. Efter ett förhör om hur seriösa och ärliga vi är med våran framtid som frisörer, vad vi vill få ut av det, lön och jobb mm...Så kom hans besked...Nämnligen sex förslag om salonger i Stockholm, och inte vilka salonger som helst! Tre av dem låg på Stureplan, en av dem på Hammarbystrand och en på Kungsholmen mm. Det var allt från salonger med både kläder och hudvård och med klippning & styling i en såkallad altoego/lounge i avskild miljö för den som önskar det lilla extra. Där snittblommor, samtal om framtida visioner om kundens hår bearbetas och egenvald musik spelas-kostar från 1600.
Alltså idag är dagen då mina framtida drömmar besannades-I förtid! Jag går på högspinn och surfar runt på salongernas hemsidor, kollar in tidigare jobb för bland annat tidningen PAUSE, modevisningar och mycket annat. Jag får hjärtklappningar och prestationsångest när jag såg bilder på den manliga personalen!! Hahaha, hjälp mig att komma ner på jorden!


hasta la vista superpeople

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0