Megan Fox



Hej där! -Ja, jag är brunett! Skulle bli ljusbrunt, men inte det inte..Nu påminner mitt hår mer om Megans hår(ovan)  nej inte riktigt lika mörkt men jag som gammal blondin upplever det så! Badade med klassen idag, så jag hoppades att färgen skulle släppa en aning, till nyår är planen att mitt hår är ljusbrunt eller en färg i ljushetsläge på 5 (10 är ljusaste läget & 1 är svart). Det var vilket som superkul att bada, käände mig som ett barn på nytt!

Det är alltid lika trevligt att träffa på vici på den sjukt tidiga och äckligt fulla/fula bussen på morgonen. Hon lyser liksom upp tillvaron, det har hon alltid gjort och kommer alltid göra! Victoria du är oersättlig på alla vis! Idag hade hon en grymt skön partylåt att bjuda på- Guru Josh Project-Infinity. Kommer att köras hårt under New year´s eve, hoppas våra planer går i mål raring!

Nu ska jag ut och vandra med min fining till syster, sen blir det julbak.

Dagens nyhet-Det går en Chuck Buss på min skola! Beat that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0