Work



Hellu hjärtat, allt väl? I hope.

Alltså det är så mycket jag vill förmedla, men jag orkar och hinner bara bjussa på en liten bit av kakan. Som sagt, förra veckan gjorde jag mitt första egna jobb inför en plåtning tillsammans med en make up artist från make up store och vårat staffli var den underbart sköna Caludia! Grym tjej det där och nöjd blev hon med make och hår, så då får väl jag också ta att vara nöjd. Jo, men visst blev hennes nya pressbilder vackra. Lovely Imorse blev det lite shopping innan jag mötte upp vicigirl och under den tiden ringde Linda upp och upplyste mig om ännu ett eget jobb, make up store ska ha en visning och jag hade tillfrågats att styla hår. Jag är så sjukt lyckligt lottad alltså, vilket grymt gäng jag lyckats hamna med. Att jag skulle få se och vara med om en hel del visste jag redan garanterat, men att jag skulle knyta ett nätverk under min resa och att småjobb skulle hoppa över mig vågade jag inte drömma om. Någonting mer att bjuda på in workway?.. fick delta i en bröllopstillställning- lyxigt, otroligt kvinnligt och vackert blev resultatet, mycket små skönhetstips och fredag framöver ska jag fästa och styla löshår på någon brud som vill bli festfin, vissa har ju råd...love love från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0