Sthlm-späckat schema





Tjao lovely

Allt är helt underbart, älskar varje minut av min späckade vardag i storstaden. Är sen till kistagallerian, borde rusa redan nu. Men håret ligger fortfarande blött över mina axlar så jag passar på att uppdatera ett snabbt inlägg. Lite kort ommmin första vecka- Salongen är super, personalen är grymt trevlig utan undantag, samtalsämnen på salongen skiljer sig radikalt mot hemma i Dalarna- Här snackas det enbart om New York, festande, stora bröllop, sommarställen, båtar och andra storslagna resor. Redan andra dagen följde jag med på en plåtning för en ny artist som Andreas Carlsson framställt, hennes singel släpps i slutet av maj. Grymt att se dem arbeta, så proffsiga. Alltså hon blev så grymt snygg, hollywoodsvall och perfekt make up- photoshop släng dig i väggen, dagens makeup artister klarar sig på egen hand. Har fått grymt mycket tips om allt inom skönhet, delta i en hel drös kändisskvaller som de arbetar med till vardags och hafts otroligt kul. Skulle inte förvåna mig om jag visste mer om den värlen än hänt extra... I torsdags följde jag med Anna som äger salongen till Tommy Hilfigers VIP-kväll, i samarbete med sofies mode och stylade hår, målade naglar och lite mer där till. Superkul, det bjöds på tilltugg, goodiebags och en inpirerande modevisning!!

Nu måste jag kila, kommer mer från första veckan...

Kärlek

Kommentarer
Postat av: vici

jag är så glad för din skull min stjärna! <3

2009-05-10 @ 12:21:55
Postat av: lina

jag med!!!!

2009-05-10 @ 17:30:46
Postat av: matilda

Vad kul att det verkar gå så bra för dig!

Jag hoppas verkligen att du får fortsätta med det du är bra på, det är du värd! :-)

2009-05-27 @ 20:18:11
URL: http://matildamix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0