New moon


ciao a voi perla

Vad är väl ett ensamt dygn i huset? Säkert tråkigt, tomt, mörkt och alldeles, alldeles underbart. Ordagrant, jag står som ägare för huset i ett dygn. Så oerhört skönt att bara vara, jag planerade under dagen att jag skulle springa runt naken och skrika för att riktigt känna hur den ljuva ensamheten kryper under skinnet på mig. Förövrigt så  var jag och min vän på Joico-visning igår, det var oerhört inspererande och som vanligt så hade även Joico samlat på sig de allra läckrase hårtstylisterna och teknikerna, var kommer de ifrån undrar jag bara...De punkterade även att de inte "var lagda åt det andra hållet", trots stämpel begrundad på deras yrkesval, damn hot. Nej nu ska jag skriva vidare på min "bok", ragga premiärbiljetter till Twilight uppföljaren-New moon och smygtitta lite på let´s dance mellan raderna.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0