Back on track



ciao cara amica ♥

Impuls...Började dagen med att gå tillbaka till blondiestyle, ops.
Jo visst, jag ställde upp som hårmodell då en ny slingteknik skulle demostreras. På en frisörmässa i London hade min lärare lyckats få tag på några märkvärdiga spolar att använda vid färgning av slinger, när allt var under verkning så såg det ut som om jag skulle få en lockig permanent, men icke. Nej, men även om inte planen gick hela vägen in i mål så blev jag faktiskt nöjd, kändes så mycket mer passande jämntemot den årstid vi går emot. Jepp, det är verkligen vår påväg, underbart! Och apropå frisör så ska jag på en stor frisörmässa i Stockholm efter sommaren, det finns en del fördelar med att vara under utbildning till frisör. Med ett frikort i handen så slipper man punga upp tusingar för en visning eller någon mässa. Jag längtar som en tok. Sen pratade vi om ett studiebesök bakom kulisserna på tv4, vore super!

Mandygirl en riktig pärla, nyligen anlände hon från florida och tipsade om lite het musik därifrån-som förmodligen kommer hit förens om ett år, typ. Så ny lyssnar jag in mig på Kerli som hon så fint heter, helt ok faktiskt. Och när man nämner USA så kan man inte undgå att ägna en tanke åt världen underbaraste Jenny som snart varit i där i ett år, saknar den solsträlen oerhört och när hon kommer hem blir det kalas♥ New on track-Aly and Aj.
hanno una bella giornata è bella

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Vad roligt,tack så mycket :)

2009-03-18 @ 20:43:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0