sunshine


hey there hottie

Please waste my time, cuase Im enormously available for the moment.
Allt är klart, skolan är finito och nu väntar jag bara på att få bosätta mig i Stockholm för ett tag och under stora delar av sommarlovet också för den delen, kommer nog bo där de allra flesta soliga dagarna. Victoria, världens bästa vici med! Men jag kan inte påstå att jag inte avundar de brudar i min klass som faktiskt ska hela vägen till New york och Alicante mm. Have fun girls.
Imorgon ska frisörtreorna ha årets hårvisning, brukar vara rätt maffigt, så jag längtar. Nästa vecka (Sista veckan innan sommarlovet!) så kommer Redkens suveräna färgtekniker som tipsade mig om salongen jag snart ska hålla hus på, Iadorehim. Sen blir det givetvis egen hårvård för hela slanten, vi lär ju bli hottiehottie i håret till Apu´n. Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanska lite sunlights i utväxten, klippa topparna och ett måste iaf är den älskade glansvasken-Mer än behövligt till mitt ris.

I helgen blir det kärt återseende med födelsedagsbarnet, Natalie! Ska bli super, de tjejerna är guld värda. Sen ska jag dregla framför bioduken, Paul Walker theman har nämligen åter tagit åt sig huvudrollen i  fast and furioust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0